دسته بندی

سفارش پاورپوینت انگلیسی

سفارش پاورپوینت انگلیسی

باید ارائه پاورپوینتت رو به زبان انگلیسی تحویل بدی؟

تیم تاپا اینجاست که بهت کمک کنه! ساختن ارائه کاری تخصصی و زمانبره، حالا اگر زبان ارائه هم به انگلیسی باشه ممکنه تخصص بیشتری لازم باشه. بدون شک اگر زبان انگلیسیتون خیلی قوی هم نباشه با دردسرهای مختلفی رو به رو میشید. در این صورت می‌تونید ساخت ارائه رو به ما بسپارید. سفارش پاورپوینت انگلیسی شما با بهترین کیفیت، دقت بالا، باخلاقیت و مناسب‌ترین هزینه آماده میشه. در تاپا کسانی که سفارش‌های شما را آماده می‌کنند، با علاقه به این کار مشغول هستند و با صرف زمان کافیتسلط کامل به زبان انگلیسی و داشتن تجربه در نهایت کاری مناسب و حرفه‌ای را در اختیارتان خواهند گذاشت.

کافیه برای مشاوره و بررسی شرایط از یکی از راه‌های ارتباطی زیر اقدام کنید:

شماره همراه در برنامه‌های داخلی و خارجی: 09377961354

لیست حدودی قیمت‌ها در ادامه قرار گرفته ولی با ارسال پیام و بررسی دقیق پروژه پاورپوینت انگلیسی شما، هزینه نهایی دقیق و بسیار به صرفه‌تر محاسبه خواهد شد.

مراحل ثبت سفارش پاورپوینت

پس از بررسی مطالب این صفحه و کسب اطلاعات اولیه، از طریق یکی از راه‌های ارتباطی (پیام، واتس‌اپ، تلگرام، اینستاگرام) به ما پیام می‌دهید. با حوصله و دقیق به توضیحات شما گوش میدیم و شرایط ساخت سفارش پاورپوینت انگلیسی رو با هم بررسی می‌کنیم. هزینه نهایی، زمان تحویل، ویژگی‌های ارائه و… همگی مشخص میشن. بعد از اون برای ثبت نهایی سفارش، قسمتی از هزینه را به عنوان بیعانه واریز می‌کنید. از این جا به بعد کار ما شروع میشه که سفارش پاورپوینت شما رو به بهترین نحو ممکن آماده کنیم و قبل از ددلاین مشخص‌شده براتون بفرستیم. پس از اتمام کار و تایید شما، هزینه نهایی واریز میشه. با توجه به سطح کاریتون امکان ویرایش هم وجود داره تا ارائتون همون چیزی بشه که می‌خواستید. در ضمن انواع خروجی های پاورپوینت به صورت رایگان در صورت نیاز براتون ارسال میشه

سفارش پاورپوینت انگلیسی

هزینه ساخت پاورپوینت انگلیسی

با زدن روی دکمه دکمه زیر وارد صفحه سطوح مختلف پاورپوینت و هزینه ساخت اون‌ها خواهیدشد، قیمت‌های اعلام‌شده برای ساخت ارائه‌های فارسی هستند. برای ارائه‌های انگلیسی اگر مطالب از سمت شما فرستاده‌بشن، 10 درصد و اگر مطالب توسط ما جمع‌آوری بشن 25 درصد افزایش قیمت خواهند داشت. 

تخفیف‌های سفارش پاورپوینت برای شما

اگر نگران هزینه‌های سفارش پاورپوینت انگلیسی خود مخصوصا در پروژه‌های بزرگ‌تر هستید، تیم تاپا با تخفیف‌های همیشگی و جشنواره‌ای کنار شماست. برای تخفیف‌های خفن جشنواره‌ای که باید حواستون به سایت و صفحه اینستاگرام ما باشه پس همین الان با کلیک روی اینجا وارد صفحه‌ی مجازی ما بشید و اون رو فالو کنید.

۱۰ درصد
اولین سفارش
۵ درصد
استوری اینستاگرام و معرفی پیج
۵ درصد
عضویت در کانال تلگرام
تا سقف ۸۰ درصد
با زیاد شدن حجم و تعداد سفارش‌ها

حالات مختلف سفارش پاورپوینت انگلیسی

  • محتوای انگلیسی شما آماده و اسلایدبندی‌شده باشه
  • محتوای انگلیسی مشخص باشه ولی اسلایدبندی‌نشده
  • متن انگلیسی نیاز به خلاصه نویسی و اسلایدبندی داره
  • موضوع ارائه فقظ مشخص‌شده ولی محتوا ندارید (جمع آوری اطلاعات و ساخت ارائه با ما)
  • تنها به یک ارائه انگلیسی نیاز دارید (انتخاب موضوع، جمع آوری اطلاعات و ساخت ارائه توسط ما)
  • پاورپوینت آماده دارید، نیاز به ویرایش و اصلاحات دارد.

هر یک از موارد فوق، جهت راحتی و کاهش هزینه شما، به صورت جداگانه و متفاوت قیمت گذاری می‌شوند. پس بهتر است به جای اتکا به قیمت‌های سایت، به طور رایگان از کارشناس ما مشاوره بگیرید.

پاورپوینت

موارد تاثیرگذار بر هزینه سفارش‌ها

با توجه به اینکه هر پروژه و سفارش ما با توه به وضعیت خودش قیمت‌گذاری میشه تا هزینه‌ها منطقی بشه، موارد مختلفی هستن که می‌تونن در این محاسبه قیمت موثر باشن. در ادامه چندتا از اون‌ها رو مرور می‌کنیم تا در صورت نیاز جهت کاهش قیمت شرایطتون رو تطبیق بدید.

1- نحوه ارسال مطالب

در بخش قبلی حالات مختلف پاورپوینت رو مشاهده کردید. همان طور که گفتیم هر مورد قیمت متفاوتی دارد.  مشخصا وقتی صفر تا صد کار با ما باشه بیشترین هزینه (به ازای هر اسلاید) و در صورتی که مطالب از سمت شما و اسلایدبندی‌شده باشه کمترین هزینه رو خواهد داشت.

2- نوع قالب

اگر بخواهید برای ساخت ارائه از قالب‌های پیش فرض و معمولی پاورپوینت استفاده کنید هیچ هزینه‌ای از شما برای قالب دریافت نمیشه. اما اگر برای ساخت ارائه به قالب اختصاصی و خاص احتیاج داشته‌باشید  که نیاز باشه از اول طراحی اسلایدها انجام بشه، با توجه به سطح کار هزینه‌ای جداگانه دریافت میشه.

برای راحتی و جذابیت بیشتر کار شما روش سومی داریم که این حالت معمولا از طرف ما پیشنهاد میشه و اکثر مشتریان استقبال خوبی می‌کنند. ما آرشیو بزرگ و متنوعی از قالب‌های مختلف در موضوعات متفاوت داریم که آماده هستند اما کمتر دیده‌شدن و معمولا جذابیت خیلی زیادی به ارائه می‌بخشن. اگر قیمت سفارش شما بالای 100 هزار تومان بشه، استفاده از این قالب‌ها براتون رایگان محاسبه میشه. اما در پروژه‌های زیر صد هزار تومان با مبلغ تنها 10 هزار تومان استفاده از این مدل‌ها امکان‌پذیره.

3- افکت گذاری و انیمیشن

اگر برای ارائتون ایجاد انیمیشن، ترنزیشن و افکت‌های حرکتی مختلفی نیاز باشه، به نسبت سطح کاری هزینه متفاوتی دریافت میشه.  با توجه به سطح‌های مختلف پاورپوینت این تفاوت قیمت تا حدودی مشخصه اما دقیق اون توسط کارشناس قبل از ثبت سفارش به شما اعلام میشه.

4- زمان تحویل

در صفحه مربوط به سطوح پاورپوینت، زمان تحویل  اسلایدها به شکل حدودی مشخص شده‌است. ما سعی کردیم تحویل کارها رو در زمانی منطقی و نسبتا کوتاه در نظر بگیریم. اما اگر شما پروژه‌ای خیلی فوری داشتید، می‌تونید با هزینه‌ای کمی بیشتر کارتون رو سریع‌تر تحویل بگیرید.

پاورپوینت

کاربردهای پاورپوینت انگلیسی

زبان انگلیسی زبانی بین المللی هست و اکثریت مردم جهان به آن تسلط نسبی دارند. پس اگر از پاورپوینت در راستای معرفی یا ارائه‌ای جهانی استفاده می‌کنید بهتر است زبان آن به انگلیسی باشد. این کاربرد پاورپوینت می‌تواند برای معرفی یک محصول یا خدماتی مشخص برای مجموعه شما باشد. با انتخاب زبان انگلیسی این معارفه بسیار آسان‌تر خواهد بود.

برای ارائه گزارش‍کارها و اهداف کوتاه یا طولانی مدت در کشوری چند ملیتی و یا کشوری که شرکای خارجی دارد، به جای آماده‌ کردن ارائه به چند زبان مختلف می‌توانید تنها یک ارائه انگلیسی آماده کنید، و تنها حین ارائه دادن توضیحات لازم را به زبان مخاطبان خود تغییر دهید. 

اغلب قالب‌ها و قابلیت‌های پاورپوینت با وجود اینکه امکان فارسی سازی دارند اما بر اساس زبان انگلیسی و اصول نوشتاری آن آماده می‌شوند. وقتی زبان ارائه شما هم به انگلیسی باشد، جایگیری مطالب و فایل‌های مختلف در ارائه با هماهنگی و جذابیت بیشتری انجام خواهد شد. در بسیاری از موارد هم قالب‌های آماده انگلیسی با تنوع بسیاری در سطح اینترنت موجود هستند و دیگر نیازی به صرف هزینه‌ برای طراحی قالب اختصاصی و مرتبط با موضوع مورد نظر نخواهد بود.  به طور کلی قابلیت های ناشناخته پاورپوینت بیشتر مربوط به زبان انگلیسی است.

پاورپوینت
hdyhydr وب‌سایت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *