دسته بندی

سفارش تایپ دست نویس با کیفیت بالا و قیمت مناسب

سفارش تایپ دست نویس

کلی دست نویس داری که باید تایپ بشن؟

تیم تاپا اینجاست که بهت کمک کنه! انواع سفارش تایپ شما با بهترین کیفیت، دقت بالا و مناسب‌ترین هزینه آماده میشه. انواع و اقسام تایپ، تایپ انگلیسی به زبان‌های مختلف، جدول و لیست و نمودار، تایپ فرمول، تایپ مقالات، تایپ عربی،  کتاب و قراردادها، تایپ برای مترجمین و هر مورد دیگه‌ای که مد نظرتونه و به شکل دست نویس دارینشون انجام میشه.
کافیه برای مشاوره و بررسی شرایط از یکی از راه‌های ارتباطی زیر اقدام کنید:

شماره همراه در برنامه‌های داخلی و خارجی: 09377961354

لیست حدودی قیمت‌ها در ادامه قرارگرفته ولی با ارسال پیام و بررسی دقیق پروژه تایپ شما، هزینه نهایی دقیق و بسیار به صرفه‌تر محاسبه خواهد شد.

مراحل ثبت سفارش تایپ دست نویس

پس از بررسی مطالب این صفحه و کسب اطلاعات اولیه، از طریق یکی از راه‌های ارتباطی ( پیام، واتس‌اپ، تلگرام، اینستاگرام) به ما پیام می‌دهید. با حوصله و دقیق به توضیحات شما گوش میدیم و شرایط تایپ رو با هم بررسی می‌کنیم. هزینه نهایی، زمان تحویل، ویژگی‌های صفحه‌بندی، نگارش و… همگی مشخص میشن. بعد از اون برای ثبت نهایی سفارش، قسمتی از هزینه را به عنوان بیعانه واریز می‌کنید. از این جا به بعد کار ما شروع میشه که سفارش تایپ شما رو به بهترین نحو ممکن آماده کنیم و قبل از ددلاین مشخص‌شده براتون بفرستیم. پس از اتمام کار و تایید شما، هزینه نهایی واریز میشه. پس از بررسی شما، یک مرتبه ویرایش رایگان داریم که می‌تونید تغییرات و اصلاحات مورد نظرتون رو روی فایل اعمال کنید.

سفارش تایپ دست نویس

برای دیدن جدول قیمت‌گذاری خدمات تایپ در مجموعه تاپا روی دکمه زیر کلیک کنید.

کدام برایتان سوال است؟ تکنیک های خلاصه نویسی یا تاثیرات خلاصه نویسی . در صفحه مربوط به آن اطلاعات کاملی دریافت کنید.

تخفیف‌های سفارش تایپ دست نویس برای شما

اگر نگران هزینه‌ تایپ مخصوصا در پروژه‌های بزرگ‌تر هستید، تیم تاپا با تخفیف‌های همیشگی و جشنواره‌ای کنار شماست. برای تخفیف‌های خفن جشنواره‌ای که باید حواستون به سایت و صفحه اینستاگرام ما باشه پس همین الان با کلیک روی اینجا وارد صفحه‌ی مجازی ما بشید و اون رو فالو کنید.

۱۰ درصد
اولین سفارش
۵ درصد
استوری اینستاگرام و معرفی پیج
۵ درصد
عضویت در کانال تلگرام
تا سقف ۸۰ درصد
با زیاد شدن حجم و تعداد سفارش‌ها

خدمات تایپ پلاس

سفارش تایپ دست نویس

توی خیلی از پروژه ها فقط تایپ اهمیت نداره، ویژگی‌های نگارشی، گرافیکی و … نیز مورد اهمیت هستن. این کارها در دسته‌های مختلف قرار می‌گیرن که در ادامه به اون‌ها می‌پردازیم:

۱- صفحه آرایی: این بخش شامل انتخاب فونت، اندازه کلمات، فواصل خطوط، فاصله از حاشیه ها، ( غیر از حالت استاندارد ) زیباسازی و طراحی گرافیکی صفحات، طراحی سربرگ، جاگذاری مناسب عکس ها و انتخاب رنگ مناسب برای فایل شما است. معمولا این آیتم برای پوسترها، مجلات، نشریه‌ها، کتب و … مورد استفاده قرار می‌گیرند.

اطلاعات بیشتر را در صفحه ” صفحه آرایی ” مطالعه کنید.

۲- ویراستاری: ویرایش محتوای شما از نقطه نظرهای متفاوت مانند لحن و بیان، صحت و درستی، نظم و آراستگی، نکات دستوری و قواعد، علائم نگارشی و املا انجام می‌شود.

اطلاعات بیشتر را در صفحه ” ویراستاری ” مطالعه کنید.

۳- فهرست‌بندی: در سفارشاتتون یا برای فایل‌های آماده‌ای که دارید، فهرست‌بندی و تنظیم پاراگراف‌ها قابل انجام هستن.

اطلاعات بیشتر را در صفحه ” فهرست بندی ” مطالعه کنید.

۴- خلاصه نویسی:  اگر  قبل از انجام تایپ به خلاصه کردن مقاله، کتاب، جزوه و هر متن دیگری احتیاج داشتید می‌تونید از این خدمات استفاده کند.

اطلاعات بیشتر را در صفحه ” خلاصه نویسی ” مطالعه کنید.

نکات مهم در سفارش تایپ دست‌نویس

تایپ دست نویس با توجه به کیفیت آن می‌تواند مشکلات مختلفی را حین تایپ ایجاد کند. البته این مشکلات بسته به نوع دست‌خط شما و کیفیت عکس‌برداری از دست نوشته‌ها می‌تواند متفاون باشد:

1- خوانا نبودن برخی کلمات

در تایپ دست‌نویس به واسطه نوشتار سریع یا بدخط بودن فرد ممکن است برخی کلمات قابلیت خواندن به طور کل را نداشته باشند. در این شرایط معمولا تایپیست به جای آن کلمه علامت سوال می‌گذارد تا پس از ارسال فایل نهایی و در زمان اصلاحات کلمه یا عبارت صحیح جایگزین شود.

2- امکان اشتباه در تشخیص کلمات

به واسطه شباهت ظاهری برخی کلمات با یکدیگر، در صورت کیفیت پایین عکاسی یا دست‌خط ممکن است حین تایپ برخی کلمات به اشتباه تشخیص داده شوند. در سفارشات تایپ دست نویس تصحیح و چک کردن مشتری بسیار اهمیت دارد و لازم است متن را به صورت کامل بررسی کنند تا در صورت وجود خطاهای این‌چنین در طی 24 ساعت پس از ارسال فایل نهایی اصلاحات را ارسال نمایند.

3- ناقص بودن متن دست نویس

بسیار پیش آمده است که در سفارشات تایپ، بعد از اتمام پروژه مشتری متوجه می‌شود که بخشی از جملات یا کلمات را در متن دست‌نویس خود جا انداخته است. در این شرایط می‌توانید تا 24 ساعت پس از ارسال فایل تایپ‌شده این بخش‌های جزئی را به صورت رایگان به فایل خود اضافه نمایید و تیم تاپا مشکلی با این قضیه نخواهد داشت. (مجموع اصلاحات در حد دو الی سه پاراگراف)

hdyhydr وب‌سایت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *