دسته بندی

تایپ برای مترجمین

تایپ و ترجمه

مترجمی اما وقت، امکانات یا حوصله تایپ نداری ؟

تیم تاپا اینجاست که بهت کمک کنه! انواع سفارش تایپ  برای شما مترجمین عزیز با بهترین کیفیت، دقت بالا و مناسب‌ترین هزینه آماده میشه. انواع و اقسام تایپ (فارسی یا انگلیسی)، جدول و لیست و نمودار، تایپ از روی عکس، تایپ دست‌نویس، تبدیل فایل‌های صوتی به متن و خلاصه هرجوری ترجمون رو انجام دادید میتونید اون رو برای ما بفرستید و فایل مرتب‌شده رو تحویل بگیرید.

چرا تایپ رو به ما بسپارید؟

کار ترجمه، فرآیندی تخصصی هستش و نیاز به دقت بالایی داره، تایپ کردن هم ریزه کاری‌های زیادی داره و باید حین کار توجه زیادی داشت، شاید انجام این دو کار کنار هم سخت باشه و زمان خیلی بیشتری ازتون بگیره. پس در این صورت پیشنهاد میشه تمرکز اصلیتون رو روی ترجمه تخصصی و مفهومی بگذارید و بخش تایپ رو به ما بسپارید.

راستی اگر برای پروژه‌های ترجمتون وقت کم آوردید هم تیم ما در این مسیر هم می‌تونه بهتون کمک کنه.

در هر حالت کافیه برای مشاوره و بررسی شرایط از یکی از راه‌های ارتباطی زیر اقدام کنید:

شماره همراه در برنامه‌های داخلی و خارجی: 09377961354

با توجه به متفات بودن شرایط ترجمه و تایپ، هزینه یکسانی در پروژه‌های مختلف قابل اعلام نیست.

مراحل ثبت سفارش

پس از بررسی مطالب این صفحه و کسب اطلاعات اولیه، از طریق یکی از راه‌های ارتباطی (پیام، واتس‌اپ، تلگرام، اینستاگرام) به ما پیام می‌دهید. با حوصله و دقیق به توضیحات شما گوش میدیم و شرایط تایپ رو با هم بررسی می‌کنیم. هزینه نهایی، زمان تحویل، ویژگی‌های صفحه‌بندی، نگارش و… همگی مشخص میشن. بعد از اون برای ثبت نهایی سفارش، قسمتی از هزینه را به عنوان بیعانه واریز می‌کنید. از این جا به بعد کار ما شروع میشه که سفارش تایپ شما رو به بهترین نحو ممکن آماده کنیم و قبل از ددلاین مشخص‌شده براتون بفرستیم. پس از اتمام کار و تایید شما، هزینه نهایی واریز میشه. پس از بررسی شما، یک مرتبه ویرایش رایگان داریم که می‌تونید تغییرات و اصلاحات مورد نظرتون رو روی فایل اعمال کنید.

تایپ و ترجمه

قیمت گذاری خدمات تایپ برای مترجمین

هزینه تایپ انگلیسی یا تایپ فارسی به موارد بسیار متعددی بستگی دارد. بهترین راه تشخیص قیمت نهایی پیام به کارشناس ما و مشاوره رایگان درباره قیمت پروژه شما است.  

نکته مهم: سایت تاپا، مانند شرکت‌های بزرگ به هیچ عنوان هزینه‌ای برای مالیات از شما دریافت نمی‌کند.

 

نکته مهم ۲: تیم تاپا، هیچ هزینه‌ای برای مشاوره و صحبت شما با تایپیست و کارشناس دریافت نمی‌کند. ( اگر در لیست قیمت شرکت‌ها هزینه‌های کم و جزئی مشاهده می‌کنید، حتما به قسمت توضیحات آن‌ها مراجعه کنید تا بفهمید که هزینه نهایی که باید به آن‌ها بپردازید بسیار بسیار بسیار بیشتر است)

تخفیف‌های سفارش تولید محتوای سئوشده

اگر نگران هزینه‌های تایپ عربی، انگلیسی یا فارسی ترجمه‌هایتان مخصوصا در پروژه‌های طولانی و بزرگ‌تر هستید، تیم تاپا با تخفیف‌های همیشگی و جشنواره‌ای تایپ برای مترجمین کنار شماست. برای تخفیف‌های خفن جشنواره‌ای که باید حواستون به سایت و صفحه اینستاگرام ما باشه پس همین الان با کلیک روی اینجا وارد صفحه‌ی مجازی ما بشید و اون رو فالو کنید.

۱۰ درصد
اولین سفارش
۵ درصد
استوری اینستاگرام و معرفی پیج
۵ درصد
عضویت در کانال تلگرام
تا سقف ۸۰ درصد
با زیاد شدن حجم و تعداد سفارش‌ها

حالات مختلف سفارش تایپ برای مترجمین

۱- تایپ از روی دست‌نویس: اگر متن ترجمه‌شده به شکل دست نویس است می‌توانید با کمک ما آن را مرتب و تایپ‌شده داشته باشید.

۲- تبدیل صوت به متن: ممکن است راحت‌تر باشید که متنی که می‌شنوید یا به صورت نوشتاری دارید، بخونید و ترجمه کنید، در این صورت فایل صوتی ترجمه رو برای ما بفرستید و تایپ شدش رو تحویل بگیرید.

۳- اصلاح فایل شما: اگر فایل ترجمه‌شده شما آماده است ولی لازم است تغییراتی را در آن اعمال کنید، تنها کافیست این اصلاحات و فایل اصلی رو برای ما بفرستید.

هر یک از موارد فوق، جهت راحتی و کاهش هزینه‌های شما، به صورت جداگانه و متفاوت قیمت گذاری می‌شوند. پس بهتر است به جای اتکا به قیمت‌های سایت، به طور رایگان برای پروژه تایپ از کارشناس ما مشاوره بگیرید.

تایپ انگلیسی

خدمات تایپ پلاس

اگر کار شما فقط ترجمست و توی زمینه‌های دیکه فعالیتی ندارید اما مشتری‌های شما ازتون درخواست خدماتی فراتر از ترجمه و تایپ دارن، به جای رد اون‌ها می‌تونید با همکاری ما همه پروژه‌ها رو قبول کنید. مثلا اگر کسی هست که غیر از ترجمه مقاله به خلاصه نویسی و تایپ اون احتیاج داره، یا متن ترجمه‌شده باید صفحه آرایی بشه این بخش از کار رو ما براتون انجام خواهیم داد.

خدمات اصلی تایپ پلاس تاپا به شرح زیر است. در صورت درخواست خدمات بیشتر یا متفاوت بهتر است به طور کاملا رایگان با کارشناس ما مشورت کنید:

۱- صفحه آرایی: این بخش شامل انتخاب فونت، اندازه کلمات، فواصل خطوط، فاصله از حاشیه‌ها، ( غیر از حالت استاندارد ) زیباسازی و طراحی گرافیکی صفحات، طراحی سربرگ، جاگذاری مناسب عکس‌ها و انتخاب رنگ مناسب برای فایل شما است. معمولا این آیتم برای پوسترها، مجلات، نشریه‌ها، کتب و … مورد استفاده قرار می‌گیرند.

اطلاعات بیشتر را در صفحه ” صفحه آرایی ” مطالعه کنید.

 ‌ 

۲- فهرست‌بندی: در سفارشاتتون یا برای فایل‌های آماده‌ای که دارید، فهرست‌بندی و تنظیم پاراگراف‌ها قابل انجام هستن.

اطلاعات بیشتر را در صفحه ” فهرست بندی ” مطالعه کنید.

 ‌ 

۴- خلاصه نویسی:  اگر  قبل از انجام تایپ به خلاصه کردن مقاله، کتاب، جزوه و هر متن دیگری احتیاج داشتید می‌تونید از این خدمات استفاده کند.

اطلاعات بیشتر را در صفحه ” خلاصه نویسی ” مطالعه کنید.

بیشتر بخوانید: بهترین کارهای دانشجویی

نکات مهم در زمان ثبت سفارش تایپ برای مترجمین

زمان ثبت سفارش لازم است موضوعات و موارد مختلف هماهنگ شود تا کار نهایی شما مطابق میلتان و یا میل مشتریتان آماده گردد. در ادامه به مهم‌ترین موارد اشاره می‌کنیم و اگر جز آن‌ها نکته دیگری هم وجود داشت حتما گوشزد کنید.

1- زمان تحویل: همان ابتدا باید زمانی که دارید مشخص شود تا اگر کارتان فوری است در دستور کار تایپیست قرار بگیرد و در موعد مقرر ارسال شود.

2- سبک نوشتار خاص: اگر خودتان یا مشتریتان سبک خاصی برای تایپ مانند فونت و سایز قلم و یا رنگ‌بندی و کادربندی مشخصی را درخواست کرده‌است که از مدل استاندارد ما (صفحه A4، فونت بی نازنین، سایز قلم 14) متفاوت است حتما همان اول این مورد را درخواست کنید.

3- نوع فایل دریافتی: سفارشات تایپ در تیم تاپا به شکل ورد و پی دی اف در اختیار مشتری قرار می‌گیرند. اگر خروجی خاص دیگری مورد نیاز هست جهت حفظ دقت و کیفیت از همان ابتدا مشخص نمایید.

4- پرداخت هزینه‌ها: سیستم پرداخت به این شکل است که در ابتدا قسمتی از هزینه را به عنوان بیعانه جهت قطعی شدن سفارشتان واریزکرده و باقی هزینه را پس از اتمام کار پرداخت می‌کنید. در پروژه‌های بزرگ و مختلف اگر با این شرایط و یا هزینه اعلامی مشکلی دارید بهتر است قبل از قطعی شدن با ما در میان بگذارید.

ویژگی های تایپیست
hdyhydr وب‌سایت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *