طراحی بروشور – سفارش با فرم و محتوای مخصوص شما
- hdyhydr
- محتوای تبلیغاتی
به دلیل حجم بالای سفارشات، ثبت سفارش از طریق تماس تلفنی انجام نمیشود، لطفا به یکی از راههای ارتباطی پیام دهید. باتشکر
برای ارائه اطلاعاتت به بروشور احتیاج داری؟
تیم تاپا اینجاست که بهت کمک کنه! ارائه اطلاعات مختلف مانند مطالب مهم یک ارائه، معرف یک محصول یا گزارش یک پروژه به صورت بروشور به مخاطبان میتونه تاثیر و بازدهی کار شما رو چندین برابر کنه و در نهایت رضایت بیشتری رو جذب کنید. با سفارش طراحی بروشور به تیم ما میتونید با توجه به موضوع، نوع اطلاعات، سبک رسانهای و سایر شرایط بهترین و دقیقترین بروشورها رو برای خودتون داشتهباشید.
شماره همراه در برنامههای داخلی و خارجی: 09377961354
کار طراحی بروشور تنوع زیادی داره و با توجه به شرایط قیمت اون میتونه متفاوت باشه. با توجه به این مورد بهرته درخواستتون رو برای کارشناس ما بفرستید و به طور کاملا رایگان مشاوره بشید و از هزینه پروژه هم آگاهی بدست بیارید.
بروشور چیه؟
به هر متن چاپی با تعداد صفحات محدود و کم بروشور میگن. این وسیله معمولا اهداف اطلاعرسانی و یا تبلیغاتی داره. به طور معمول بروشورها اوراقی هستند که شامل اطلاعات مهم به همراه تعدادی عکس و راههای ارتباطی هستند و بین مخاطبان و افراد پخش میشن.
استفاده از بروشور مزایا و تاثیرات مختلفی داره که در ادامه این مقاله به اونها مپردازیم. و سپس شرایط سفارش اونها رو با هم مرور میکنیم.
چرا بروشور مهم است؟
اهمیت بروشور و کاربرد آن در هر نوعی که باشد، این است که میتواند اطلاعات را به صورت خلاصه اما کاملا مفید به مخاطب عرضه کند. چه با اهداف تبلیغاتی و چه آموزشی، جمعوجور بودن و جذابیت بروشور باعث میشود که اکثر خوانندگان حداقل نگاهی کوتاه به صفحات آن بیندازند. حال اگر اطلاعات و تصاویر شما با جذابیت و به شکل اصولی وارد برشور شده باشد، فرد را مجاب میکند تا کلیه مطالب را مطالعه کند. چی شد؟ به هدف انتقال اطلاعات دست پیدا کردیم.
نکته مهم بعدی این است که این هدف مثبت به کمک بودجه مالی کمی قابل اجرا است. برای انتقال اطلاعات در همین حجم در حوزههای تبلیغاتی دیجیتالی یا غیر دیجیتالی لازم است هزینههای زیادی شود اما شما به راحتی میتوانید به کمک بروشور اهداف مشابه را با هزینه محدود اجرا کنید.
بیشتر بخوانید: تفاوت بروشور و پمفلت
اهداف ساخت بروشور
بروشورها به طور معمول برای چهار هدف آماده و پخش میشن. در ادامه هر کدام را همراه مثالهایی آوردهایم.
1- اهداف تبلیغاتی: برای معرفی و فروش یک محصول، خدمات و یا موارد اینچنین، بروشوری شامل اطلاعات آن، برتریهایش، نحوه سفارش، راههای خرید و… آماده و بین مشتریان و بازار هدف پخش میشود.
2- هدف آموزشی: به طور خلاصه نکات مهم و بخشهای کلیدی یک مطلب آماده و در جاهای مانند کنفرانسها، جلسات علمی و.. بین شرکتگنندگان پخششده و باعث به ثبات رسیدن اطلاعات در ذهن آنها میشود.
3- شناسایی: برای معرفی یک شرکت، یک پروژه کاری و هر موضوع دیگری میتوان به طور جامع اطلاعات را در قالب یک بروشور به افراد مختلف ارائه کرد.
4- اطلاع رسانی: کلیه اطلاعرسانیها مانند روند کاری یک پروژه، تاریخ و ساعت قرارها و جلسات و هر نوع اخبار دیگر را میتوان به شکل بروشور درآورده و به این ترتیب تمامی آن را به راحتی و با کمترین هزینه به اطلاع افراد رسانید.
مدلهای مختلف ساخت و تا زدن بروشورها
مراحل ثبت سفارش طراحی بروشور
پس از بررسی مطالب این صفحه و کسب اطلاعات اولیه، از طریق یکی از راههای ارتباطی (پیام، واتساپ، تلگرام، اینستاگرام) به ما پیام میدهید. با حوصله و دقیق به توضیحات شما گوش میدیم و شرایط ساخت و طراحی بروشور رو با هم بررسی میکنیم. هزینه نهایی، زمان تحویل، ویژگیهای بروشور، اینکه در بروشور چی بنویسیم و… همگی مشخص میشن. بعد از اون برای ثبت نهایی سفارش، قسمتی از هزینه را به عنوان بیعانه واریز میکنید. از این جا به بعد کار ما شروع میشه که سفارش بروشور شما رو به بهترین نحو ممکن آماده کنیم و قبل از ددلاین مشخصشده براتون بفرستیم. پس از اتمام کار و تایید شما، هزینه نهایی واریز میشه.
تخفیفهای سفارش طراحی بروشور
اگر نگران هزینههای طراحی بروشور خود مخصوصا در پروژههای بزرگتر هستید، تیم تاپا با تخفیفهای همیشگی و جشنوارهای کنار شماست. برای تخفیفهای خفن جشنوارهای که باید حواستون به سایت و صفحه اینستاگرام ما باشه پس همین الان با کلیک روی اینجا وارد صفحهی مجازی ما بشید و اون رو فالو کنید.