دسته بندی

سفارش استوری موشن حرفه ای و تخصصی با بودجه دلخواه!

سفارش استوری موشن

تو فکر یه تبلیغ یا معرفی حرفه‌ای هستی؟

تیم تاپا اینجاست که بهت کمک کنه! همه روش‌های قدیمی تبلیغات رو بذار کنار و با یه استوری موشن خفن تبلیغ یا معرفیت رو انجام بده. استوری موشن با صداگذاری و افکت‌های حرکتی حرفه‌ای نگاه مخاطبت رو جذب می‌کنه و خیلی راحت‌تر به هدفت می‌رسونتت. خبر خوب هم این که شما می‌تونید با هر بودجه‌ای که دارید استوری موشن سفارش بدید! هر بودجه‌ای!

کافیه برای مشاوره و بررسی شرایط از یکی از راه‌های ارتباطی زیر اقدام کنید:

شماره همراه در برنامه‌های داخلی و خارجی: 09377961354

هزینه سفارش استوری موشن با توجه به شرایط دلخواه شما و بودجه مالی مدنظرتون تعیین میشه و کافیه از طریق راه‌های ارتباطی بهم پیام بدید تا خیلی دقیق شرایط سفارش رو بررسی کنیم.

مراحل ثبت سفارش استوری موشن

بعد از مطالعه و بررسی مطالب این صفحه، یکی از راه‌های ارتباطی ما رو انتخاب می‌کنید و بهمون پیام میدید. توی مشاوره رایگان قبل از سفارش با هم دیگه هدفتون از ساخت استوری موشن و شرایط مورد نیاز با اون رو تعیین می‌کنیم و بهترین حالت رو با توجه به بودجه مالی شما در نظر می‌گیریم.

اگر هر دو طرف با شرایط اوکی بودیم، برای قطعی شدن سفارش درصدی از هزینه کلی رو به عنوان بیعانه واریز می‌کنید تا ما کارمون رو با خیال راحت شروع کنیم. 

قبل از تموم شدن مهلت آماده‌سازی، استوری موشن آماده شده رو برای شما ارسال می‌کنیم و ازتون تایید می‌گیرید. در این مرحله شما باقی هزینه سفارش رو واریز می‌کنید و کار نهاییتون رو دریافت می‌کنید.

سفارش استوری موشن

استوری موشن چیست؟

ترکیب استوری موشن در واقع به معنی طراحی گرافیکی متحرک است که برای انتقال مفاهیم مختلف به کار می‌رود. استوری موشن یکی از محبوب‌ترین روش‌های تبلیغاتی در اینستاگرام، روبیکا  و سایر پلتفرم‌های مجازی تبدیل شده است. طراحی استوری موشن در قالب یک ویدئو با مدت زمان بین 15 ثانیه تا 1 دقیقه انجام می‌شود. در پروژه‌های سفارش استوری موشن تلاش می‌شود که به کمک المان‌های مختلف صوتی و تصویری، توجه مخاطبان را به محتوای ویدئو جلب کرد.

کاربردهای استوری موشن

از استوری موشن به هدف تبلیغ محصول یا خدمات، در شبکه‌های اجتماعی پرمخاطب مثل اینستاگرام و روبیکا استفاده می‌شود. در ادامه برخی از مهم‌ترین تاثیرات و کاربردهای استوری موشن در زمینه تبلیغات شبکه‌های اجتماعی را بررسی می‌کنیم.

آشنایی مخاطب با محصولات در قالب استوری موشن

یکی از کاربردهای مفید استوری موشن، معرفی محصولات یا خدمات به مشتریان است. در واقع با استفاده از این روش تولید محتوا، ویژگی‌های کلیدی محصول یا خدمات به شیوه‌ای جذاب برای مخاطبان ارائه می‌شود. با توجه به کوتاه بودن مدت زمان استوری موشن، تنها باید مهم‌ترین اطلاعات در اختیار افراد قرار بگیرند.

اطلاع رسانی خبرها به کمک استوری موشن

با استفاده از امکانات موشن استوری، می‌توان هر نوع خبر و اطلاعیه‌ای را به مخاطبان صفحات مجازی منتقل کرد. بکارگیری استوری موشن برای اطلاع‌رسانی تخفیف‌ها یا جشنواره‌های یک کسب‌وکار، مسابقات، افتتاحیه و… بازخورد بسیار خوبی دارد. با چنین شرایطی می‌توان میزان بازاریابی ویروسی و جذب مخاطب را نیز افزایش داد.

استفاده از استوری موشن در مناسبت‌های مختلف

استفاده از مناسبت‌های خاص تقویم جهت تبلیغات، یک راه عالی برای افزایش میزان مخاطبان و میزان فروش است. برای مثال می‌توان با توجه به مناسب‌های ایرانی، از محصولات یا خدمات کسب و کار رونمایی کرد و محتوای جذابی در اختیار مخاطبان قرار داد.

خدمات بیشتر : سفارش تدوین فیلم

سفارش استوری موشن

تخفیف‌های سفارش استوری موشن برای شما

اگر نگران هزینه‌های سفارشاستوری موشن  خود مخصوصا در پروژه‌های بزرگ‌تر هستید، تیم تاپا با تخفیف‌های همیشگی و جشنواره‌ای کنار شماست. برای تخفیف‌های خفن جشنواره‌ای که باید حواستون به سایت و صفحه اینستاگرام ما باشه پس همین الان با کلیک روی اینجا وارد صفحه‌ی مجازی ما بشید و اون رو فالو کنید.

۱۰ درصد
اولین سفارش
۵ درصد
استوری اینستاگرام و معرفی پیج
۵ درصد
عضویت در کانال تلگرام
تا سقف ۸۰ درصد
با زیاد شدن حجم و تعداد سفارش‌ها
hdyhydr وب‌سایت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *