دسته بندی

تفاوت بروشور و پمفلت چیست؟

تفاوت بروشور و پمفلت

فرق بروشور و پمفلت به همراه توضیحاتی پیمارن اینکه بروشور چیشت؟ و پمفلت چیست در این مقاله از سایت تاپا مورد بررسی قرار خواهد گرفت. اشراف به تفاوت بروشور و پمفلت عاملی برای تهیه ابزار و تبلیغات تجاری و علمی دقیق‌تر و باکیفیت‌ترخواهد بود. انتخاب موضوع بروشور، حجم مطالب و مکان ارائه می‌تواند به انتخاب بین بروشور و تمفلت کمک کند. 

بروشور چیست؟

بروشور یک ابزار ارائه محتواست که با اهداف تجاری و بازاریابی از اون استفاده میشه. این بروشور رو میشه کتابچه یا یک مجله کوچک دانست که در رابطه با یک رویداد، محصول یا خدمت توضیحاتی رو به همراه تصویر ارائه میده. اطلاعات بروشور معمولا در راستای جذب مشتری  و اراده راهه ارتباطی جهت استفاده از خدمات مورد نظر هستش و تعداد صفحات و حجم مطالب به هدف، رویداد و شرایط بستگی داره.

بروشور

پمفلت چیست

پمفلت نوعی از ابزار ارائه محتواست که هدف از عرضه آن اطلاع‌رسانی و آموزش است. برعکس بروشور که با هدف فروش بیشتر و جذب مشتری آماده میشد، این مورد در رابطه با یک رویداد و یا یک موضوع اطلاعات جامع و آموزشی ارائه می‌کند که شاید به آگاهی مشتری و تشویق آن به خرید منجر شود اما هدف اصلی‌اش اطلاع رسانی است.

پمفلت

خدمات کاربردی دیگر تاپا: سفارش استوری موشن

تفاوت بروشور و پمفلت

مهم‌ترین فرق بروشور و پمفلت در نوع محتوای آن‌هاست. بروشور هدف تجاری و بازاریابی و پمفلت هدف آموزشی و اطلاع‌رسانی دارد. این تفاوت عاملی برای تفاوت بروشور و پمفلت در موارد دیگر است. به طور کل در پمفلت بیشتر از متن با تعداد تصاویر محدود استفاده می‌شود اما در بروشور استفاده از تصاویر با تعداد بیشتری پیشنهاد می‌گردد.

نوع نوشتار پمفلت باید جامع، علمی و دقیق باشد اما در بروشور برای جذب بهتر مخاطب می‌توان از خلاقیت، چندپهلونویسی و گفتارهای مختلف استفاده کرد. تفاوت بعدی امری ثابت و حتمی نیست اما معمولا پمفلت از لحاظ حجم و صفحه از بروشور مختصرتر است. بروشورهایی که در راستای فروش و معرفی محصولات آماده می‌شوند حتی ممکن است به واسطه اطلاعات زیاد به شکل کتابچه هم در بیایند.

تفاوت بروشور و پمفلت
hdyhydr وب‌سایت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *