دسته بندی

صوت به متن

صوت به متن

به محتوای تایپ‌شده یک فایل صوتی احتیاج داری ؟

تیم تاپا اینجاست که بهت کمک کنه! کلیه سفارشات تبدیل صوت به متن شما با بهترین کیفیت، دقت بالا و مناسب‌ترین هزینه آماده میشه. خیلی اوقات لازم میشه که متن یک سخنرانی یا کنفرانس، صحبت‌های ضبط‌شده یک جلسه کاری یا گزارشات، تدریس‌های صوتی و تصویری اساتید و… استخراج و تایپ بشن. خوب این کار زمانبر و حساسیه و ممکنه خودتون وقتش رو نداشته‌باشید. میتونید روی کمک ما حساب کنید.


کافیه برای مشاوره و بررسی شرایط از یکی از راه‌های ارتباطی زیر اقدام کنید:

شماره همراه در برنامه‌های داخلی و خارجی: 09377961354

لیست حدودی قیمت‌ها در ادامه قرار گرفته ولی با ارسال پیام و بررسی دقیق سفارش تایپ شما، هزینه نهایی دقیق و بسیار به صرفه‌تر محاسبه خواهد شد.

مراحل ثبت سفارش صوت به متن

پس از بررسی مطالب این صفحه و کسب اطلاعات اولیه، از طریق یکی از راه‌های ارتباطی (پیام، واتس‌اپ، تلگرام، اینستاگرام) به ما پیام می‌دهید. با حوصله و دقیق به توضیحات شما گوش میدیم و شرایط تایپ و فایل صوتی مثل زبان فایل، زمان و حجم، زمان تحویل، نیاز به رسم جدول و نمودار و تایپ فرمول و… رو با هم بررسی می‌کنیم.

هزینه نهایی، زمان تحویل، ویژگی‌های نگارش و… همگی مشخص میشن. بعد از اون برای ثبت نهایی سفارش، قسمتی از هزینه را به عنوان بیعانه واریز می‌کنید و فایل کامل صوتی ارسال میشه. از این جا به بعد کار ما شروع میشه که سفارش تبدیل صوت به متن شما رو به بهترین نحو ممکن آماده کنیم و قبل از ددلاین مشخص‌شده براتون بفرستیم. پس از اتمام کار و تایید شما، هزینه نهایی واریز میشه. پس از بررسی شما، یک مرتبه ویرایش رایگان داریم که می‌تونید تغییرات و اصلاحات مورد نظرتون رو روی فایل اعمال کنید.

صوت به متن

قیمت گذاری خدمات تبدیل فایل صوتی به متن

هزینه تبدیل فایل صوتی به نوشته به موارد متعددی بستگی دارد. بهترین راه تشخیص قیمت نهایی پیام به کارشناس ما و مشاوره رایگان درباره قیمت پروژه شما است. اما برای برخی دوستان که اصرار به لیست قیمت دارن، هزینه حدودی را در ادامه آورده‌ایم:

یک صفحه استاندارد تایپ جهت قیمت گذاری در تیم تاپا: محتوای آماده از سمت شما با  قلم 14 ، فاصله خطوط 1.15 ، فاصله متن از هر طرف صفحه 1 اینچ تایپ می‌شود ، حدود تعداد کلمات = 400 کلمه

خواهشا قبل از ثبت سفارش به ویژگی‌های صفحه استاندارد توجه کنید تا بعدا پشیمون نشید. معمولا در شرکت‌های بزرگ یا خیلی از مراکز، صفحه استاندارد را 250 کلمه و با فونت بزرگ در نظر می‌گیرند. در تیم تاپا تعداد کلمات نزدیک به دو برابر است پس هزینه نهایی شما بسیار کمتر خواهد بود.

 ‌ 

هزینه‌های اصلی:

هزینه تایپ فارسی از فایل صوتی روان و دقیق : هر صفحه 800 تومان

تایپ فارسی از فایل صوتی  همراه با آهنگ و صدای در هم : هر صفحه 9000 تومان

هزینه تایپ فارسی از فایل صوتی  کم کیفیت و مشکل‌دار : هر صفحه 15000 تومان

هزینه‌های افزایشی:

تایپ از فایل ویدیویی و تصویری : 1000 تومان به ازای هر صفحه

استفاده از اصطلاحات انگلیسی یا کلمات عربی (بیش از 5 مورد در صفحه) : 1000 تومان به ازای هر صفحه

تایپ زمینه‌های تخصصی با اصطلاحات خاص : 2000 تومان به ازای هر صفحه

رسم سربرگ : تنها 30000 تومان

 ‌

نکته مهم: سایت تاپا، مانند شرکت‌های بزرگ به هیچ عنوان هزینه‌ای برای مالیات از شما دریافت نمی‌کند.

نکته مهم۲: تیم تاپا، هیچ هزینه‌ای برای مشاوره و صحبت شما با تایپیست و کارشناس دریافت نمی‌کند. (اگر در لیست قیمت شرکت‌ها هزینه‌های کم و جزئی مشاهده می‌کنید، حتما به قسمت توضیحات آن‌ها مراجعه کنید تا بفهمید که هزینه نهایی که باید به آن‌ها بپردازید بسیار بسیار بسیار بیشتر است)

نکته مهم۳: تایپ برای مترجمین یا افرادی که به طور مستمر و دائمی سفارش داشته‌باشند با تخفیف انجام خواهد شد. 

نکات مهم حین ضبط صوت

اگر تصمیم دارید فایل صوتی‌ای را آماده کنید تا مطالب آن توسط خودتان یا فردی دیگر تایپ شود بهتر است چند نکته مهم و کاربردی را در نظر بگیرید. توجه به این موارد علاوه بر اینکه دقت و کیفیت کار تایپی را بالا می‌برد، سرعت تایپ و اتمام کار را نیز به طور قابل توجهی زیاد می‌کند چرا که بخش زیادی از تبدیل فایل‌های صوتی به متن صرف شنیدن فایل و تشخیص کلمات و عبارات می‌شود.

1- استفاده از میکروفون باکیفیت

برای ایجاد یک فایل صوتی با کیفیت به میکروفونی خوب و سالم لازم اس. حتما قبل از شروع کار اصلی، چند فایل صوتی را به عنوان نمونه و جهت بررسی با میکروفون مورد نظر ضبط کنید.

2- صحبت با وضوح و روشنی

اگر صوتی که در حال ضبط آن هستید، مطالبش توسط خودتان بیان می‌شود یا فردی آشنا و صمیمی این کار را انجام می‌دهد، بهتر است به صحبت با وضوح بالا توجه کنید. هر چه کلمات و جملات شما شمرده‌تر و دقیق‌تر بیان شود، تشخیص آن‌ها توسط تایپیست سریع‌تر و بهتر انجام خواهد شد.

3- حذف نویز و اشاره‌ها

قبل از شروع ضبط صدا لازم است که شرایط محیطی و… را مورد بررسی قرار دهید و مشکلات را رفع نمایید. یکی از مواردی که به شدن کیفیت یک فایل صوتی و در نتیجه فایل تایپی آن را پایین میاورد وجود انواع نویز و صداهای اضافه در فایل است. عوامل مختلفی می‌تونن این ایرادات رو ایجاد کنن که رفع اون‌ها از الزامات است.

4- استفاده از زبان ساده و قابل فهم

ترجیحا بهتر است در فایل صوتی که قرار است تایپیست از آن متنی را آماده کند از کلمات خیلی تخصصی یا سخت و یا استفاده از لهجه‌های مختلف اجتناب کنید. اگر هم استفاده از  این کلمات حتما لازم بود آن را شمرده و دقیق بیان کنید. کلمات غیرآشنا احتمال ایجاد اشتباه رو به طور چشمگیری بالا می‌برن و خیلی وقت‌ها سرعت تایپ رو کاهش میدن.

5- گویش مناسب

صحبت به لهجه‌های شیرین فارسی یا زبان‌های خارجی دیگر، ممکن است در بیان کلمات و فهم آن توسط تایپیست مخصوصا در صورتی که به لهجه مورد نظر آشنا نباشد، مشکل ایجاد کند. در صورت استفاده از لهجه آرام و شمرده سخن بگویید و اگر از کلمه یا عبارت خاص و محلی استفاده کردید در صورت امکان آن را تکرار کنید تا به طور دقیق قابل فهم شود. 

مشکلات مهم حین تبدیل صوت به متن

اگر نکات بخش قبلی حین ضبط صدا رعایت شوند، مشکلات تایپیست حین تبدیل صوت به متن به حداقل می‌رسد و هزینه شما نیز کاهش خواهد یافت. اما اگر این نکات رعایت نشود، مشکلات زیر در انجام پروژه پیش خواهد آمد که بهتر است از آن‌ها آگاه باشید:

  • متوجه شدن یک کلمه، عبارت یا جمله توسط تایپیست
  • تشخیص اشتباه کلمات و تایپ اشتباه آن‌ها
  • جا افتادن بخشی از متن
  • اضافه‌نویسی به دلیل صداهای زمینه و اضافی
  • نبودن همبستگی در متون تایپ شده

تخفیف‌های سفارش تایپ برای شما

اگر نگران هزینه‌ تایپ مخصوصا در پروژه‌های بزرگ‌تر شامل تایپ انگلیسی هستید، تیم تاپا با تخفیف‌های همیشگی و جشنواره‌ای کنار شماست. برای تخفیف‌های خفن جشنواره‌ای که باید حواستون به سایت و صفحه اینستاگرام ما باشه پس همین الان با کلیک روی اینجا وارد صفحه‌ی مجازی ما بشید و اون رو فالو کنید.

۱۰ درصد
اولین سفارش
۵ درصد
استوری اینستاگرام و معرفی پیج
۵ درصد
عضویت در کانال تلگرام
تا سقف ۸۰ درصد
با زیاد شدن حجم و تعداد سفارش‌ها
برای سفارش تبدیل صوت به متن میتوانید با شماره 09377961354 در تماس باشید یا از طریق ایتا و یا به ایدی تلگرام t.me/hdyhydr پیام دهید.
 
hdyhydr وب‌سایت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *