دسته بندی

تعرفه و هزینه تولید محتوای سئو شده سال 1402

هزینه تولید محتوای سئو شده

سایت داری و بخش بلاگ نداری؟!!!!!!

اگر هنوز نمیدونی محتوای سئو شده چیه و چه سطحی از اون برات مناسبه یه سر به صفحش توی سایت بزن. بعد بیا از پکیج‌های هزینه تولید محتوای سئو شده زیر هر کدوم که برای سایت و شرایطت بهتر بود رو انتخاب کن.

اگر بلد نیستی چطوری محتوای اصولی، یونیک و سئوشده بنویسی. کافیه برای مشاوره و بررسی شرایط از یکی از راه‌های ارتباطی تاپا اقدام کنید: 

شماره همراه در برنامه‌های داخلی و خارجی: 09377961354

لیست حدودی قیمت‌ها در ادامه قرار گرفته. ولی با ارسال پیام و بررسی دقیق سفارش تولید محتوای سئو شده شما، هزینه نهایی دقیق و بسیار به صرفه‌تر محاسبه خواهد شد.

تعرفه و هزینه محتوای سئو شده

برای صرفه جویی توی هزینه‌هاتون تولید محتوا رو طبق شرایط و سطح کار توی چند دسته قرار دادیم که هر کدوم تعرفه‌های متفاوتی دارن.

لازم به ذکره که سعی‌شده قیمت‌های تاپا از تمامی شرکت‌های دیگه پایین‌تر باشه. چون هدف ما جذب مخاطب و داشتن رضایت اون هستش و با گرون فروشی و دادن قیمت‌ها فضایی مخالفیم. و حتی هدفمون از دسته‌بندی خدمات کاهش قیمت هست نه افزایش اون.

هزینه تولید محتوای سئو شده

برای اعلام هزینه دقیق پروژه‌هاتون از طریق یکی از راه‌های ارتباطی ما به شکل کاملا رایگان مشاوره دریافت کنید.

شماره همراه جهت ثبت سفارش و مشاوره رایگان: 09377961354

موارد تاثیرگزار بر هزینه تولیدمحتوای سایت

برای منطقی بودن شرایط و کاهش نسبی هزینه‌های شما، سفارشات و پروژه‌ها با توجه به موارد مختلفی قیمت گذاری می‌شوند. باکس‌هایی که در بخش بالا مشاهده کردید هزینه‌های حدودی و نمونه تیم تاپا است که طبق شرایط سفارش شما می‌تواند تغییر کند. در ادامه به چندتا از اصلی‌ترین مواردی که این قیمت‌ها را تغییر می‌دهند اشاره خواهیم کرد.

1- تعداد کلمات هر محتوا

معمول کار این است که قیمت‌گذاری محتواهای سایت به شکل کلمه‌ای محاسبه می‌شود. سایت‌های مختلف با توجه به شرایط و موضوعشان به محتواهایی با طول متفاوت احتیاج دارند. معمولا سایت‌های فروشگاهی کوتاه‌ترین محتوا و سایت‌هایی با موضوعاتی از قبیل آموزشی بیشترین طول محتوا را سفارش می‌دهند. هزینه هر محتوا نسبت به تعداد کلمات تایپ‌شده متفاوت خواهد بود.

2- موضوع و میزان تخصص مورد نیاز

اگر موضوع سایت شما خیلی تخصصی باشد مشخصا لازم است هزینه بیشتری را برای آماده‌سازی مطالب سایت خود پرداخت کنید. چرا که محتوا نویس لازم است زمان بیشتری را صرف کند تا مطالبی صحیح و درخور را پیدا کند. این افزایش هزینه مطمئنا تضمینی برای  کیفیت بالاتر خواهد بود و در نهایت سئو سایت شما و رضایت و جذب مخاطبان به همان نسبت افزایش خواهد داشت.

علاوه بر تخصصی بودن موضوع میزان راحتی نوشتار و پیدا کردن مطالب مرتبط در سایت‌ها و منابع دیگر گاهی بر هزینه تاثیرگزار است.

3- منابع و شرایط آن‌ها

در بخش قبلی اشاره کوچکی به این مورد کردیم. برخی موضوعات در سایت‌های بسیار زیادی مورد بررسی قرار گرفته‌است. محتوا نویس با مطالعه آن‌ها علاوه بر پیدا کردن دید کلی به موضوع خیلی راحت‌تر می‌تواند محتوا را بنویسید. اما بعضی از موضوعات هیچ منبع مشخص و معتبری در سطح اینترنت ندارند. و جمع‌آوری مطالب آن‌ها نیازمند زمان زیادی هست.

برخی از مجموعه‌ها درخواست دارند تا محتوای سایت آن‌ها منابع انگلیسی یا سایر زبان‌ها را دارا باشد. در این شرایط به واسطه نیازمندی به تخصص بالاتر محتوانویس و نیاز به ترجمه منابع متنوع مشخصا قیمت نهایی افزایش خواهد داشت.

4- حجم کاری

این که شما در هر روز، هر هفته و هر ماه چند کلمه محتوا و در چه سطحی نیاز دارید میتونه روی قیمت نهایی تاثیرگذار باشه. لازم به ذکر هستش که نوع ارسال عناوین و کلمات کلیدی مورد نیاز هم میتونه توی هزینه نهایی و یا حتی میزان تخفیف موثر باشه. وقتی شما عناوین رو روزانه ارسال کنید و زمان بسیار محدودی برای اون در نظر بگیرید هزینه بیشتری دریافت میشه نسبت به وقتی که عناوین اول ماه و به شکل مشخص ارسال میشه و ددلاین‌ها و برنامه کاری کاملا مشخص هست.

hdyhydr وب‌سایت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *