دسته بندی

سفارش تایپ سوالات امتحانی

تایپ سوالات امتحانی

باید سوالات تایپ‌شده به مدرسه تحویل بدی؟

تیم تاپا اینجاست که بهت کمک کنه! فرهنگیان، مربیان و به طور کلی هر کسی که در حال تدریس موضوعی به دیگران هست، لازمه برای بررسی سطح یادگیری فراگیران امتحانات مختلفی رو از اون‌ها بگیره. اگر توی تایپ و آماده‌سازی سوالات امتحانی مشکلی دارید، می‌تونید صفر تا صد اون رو به تیم ما بسپارید.
کافیه برای مشاوره و بررسی شرایط از یکی از راه‌های ارتباطی زیر اقدام کنید:

شماره همراه در برنامه‌های داخلی و خارجی: 09377961354

چرا به تاپا سفارش تایپ سوالات امتحانی بدیم؟

من در خانواده‌ای فرهنگی چشم به جهان گشودم! از کودکی با سبک تدریس و امتحانات مدارس و آموزشگاه‌ها آشنا شدم و با شروع کارم اصلی‌ترین همراهانم دبیران و فرهنگیان عزیز بودن.

شروع کار تاپا جهت کمک به دبیران بوده‌و تا به امروز تعداد بسیار زیادی از آموزگاران سراسر کشور با ما همراه بودن و در پروژه‌های مختلف به ما اعتماد کردن. سفارش تایپ سوالات امتحانی هم یکی از مهم‌ترین سفارشات بوده‌و صدها امتحان برای این عزیزان آماده‌شده و تجربمون توی این زمینه واقعا زیاده و می‌تونیم فایل نهایی رو طبق خواسته و شرایط شما آماده کنیم.

تایپ سوالات امتحانی

شرایط سفارش تایپ سوالات امتحانی

شما هر امتحانی رو بخواید آماده کنید می‌تونید روی کمک ما حساب کنید.

  • سوالات تستی، صحیح غلط، تشریحی، وصل کردنی و کلیه موارد این‌چنینی قابل سفارش هستند. 
  • در تعداد سوالات و صفحات محدودیتی وجود نداره
  • سایز صفحه، فونت، سربرگ و.. همگی با توجه به درخواست شما انتخاب میشه
  • تایپ سوالات ریاضی، فیزیک و شیمی انجام میشه
  • برای امتحانات انگلیسی و عربی مشکلی برای سفارش تایپ انگلیسی و سفارش تایپ عربی وجود نداره
  • مشخصا سفاش تایپ فرمول ، جدول، نمودار، نقشه، چارت و… امکان‌پذیره
  • وارد کردن انواع عکس در آزمون مقدور هستش
  • پس زمینه، کادربندی صفحه و شماره گذاری در صورت نیاز انجام می‌گیره

خدمات دیگر مربوط به دبیران : سفارش طراحی جزوه

سوال امتحان هم پیدا می‌کنید؟

بله! اگر وقت و امکان طراحی سوالات را ندارید این بخش را هم می‌تونید به ما بسپارید. البته پیشنهاد ما همیشه اینه که سوالات امتحانی با توجه به تدریستون و سطح فراگیران انجام بشه اما در صورت درخواست شما این کار رو براتون انجام می‌دیم.

سوالات به تعداد دلخواه شما و با توجه به مشورتی که قبل از ثبت سفارش با هم می‌کنید سعی میشه از منابع معتبر و در صورت داشتن تخصص به صورت اختصاصی برای شما آماده بشه تا آزمونی باکیفیت و درخور را برگزار کنید.

تایپ سوالات امتحانی

سربرگ آزمون رو طراحی می‌کنید؟

اگر مدرسه، موسسه آموزشی یا خودتان سربرگ مشخصی را برای امتحان در نظرگرفته باشید که اون رو برامون می‌فرستید و ما هم طبق همون سوالات رو تایپ می‌کنیم. اما اگر سربرگ مناسبی ندارید و یا برای سربرگ گرافیک و طرح خاصی نیاز هستنش، این مورد هم انجام میشه.

طراحی سربرگ معمولا با توجه به سبک آزمون مدل‌های مختلفی دارن و به حوزه، سطح، نوع و زبان امتحان مربوط میشن. مثلا امتحانی که برای کودکان آماده میشه ممکنه به یک سربرگ عروسکی و کارتونی احتیاج داشته‌باشه. اما یک امتحان پایان ترم دبیرستان به سربرگی با اطلاعات دقیق و مطابق با اصول آموزش و پروزش نیاز داره. اما در هر صورت لازم نیست نگرانی برای اون داشته‌باشید چون ما تمام کار رو براتون انجام خواهیم داد. 

خدمات دیگر مربوط به دبیران : طرح درس فرهنگیان

اطلاعاتی که لازمه قبل و حین سفارش امتحان ارسال کنید

۱- سوالات به ترتیب مشخص

علاوه بر ارسال متن دقیق و واضح هر سوال باتر است برای استاندارد بودن فایل نهایی ترتیب آن‌ها را نیز به دقت مشخص کنید

۲- بارم هر سوال در صورت نیاز

بارم هر سوال نشان‌دهنده ارزش آن است. در امتحانات تشریحی اهمیت این بارم زیاده و بهتره در کنار هر سوال بارم اون هم مشخص کنید.

۳- اطلاعات مربوط به سربرگ و امتحان

مواردی مثل تاریخ و زمان امتحان، نام استان و شهر و منطقه، مشخصات مدرسه، زمان برگذاری و… طبق استاندارها نیازه که توی سربرگ وارو بشن

۴- اعلام زمان تحویل

حین ثبت سفارش حتما باید بگید که آماده‌سازی امتحان چقدر مهلت دارد و در صورتی که کار فوری است و زمان کم است باید همون موقع این موضوع هماهنگ بشه تا کارتون عقب نیفته

۵- نیاز به قرار دادن جای پاسخ

برخی امتحانات پاسخ‌نامه جداگانه دارن و نیازی به جای جواب تو برگه اصلی نیست اما اکثر امتحانات تشریحی در همان برگه سوال پاسخ‌داده میشن. این مورد رو بهتره همون حین ثبت سفارش اعلام کنید‌.

۶- جملات شروع و پایانی امتحان

بسیاری از اوقات در ابتدای آزمون با جملاتی ایجاد انگیزه و آرامش و … برای افراد می‌شود و در انتهای ازمون ارزوی موفقیت. برای این دو بخش اگر جمله خاصی مد نظرتون هست در کنار سوالات ارسال کنید.

خدمات دیگر مربوط به دبیران : ویژگی های پاورپوینت تدریس

خروجی فایل‌های امتحانی چیه؟

مرسوم‌ترین حالت اینه که امتحانات در برنامه ورد تایپ میشن و در نهایت فایل ورد (.docx) قابل ویرایش به همراه فایل پی دی اف در اختیار شما قرارداده میشه. 

در صورتی که در خواست داشته‌باشید آزمون شما در محیط دیگری آماده بشه، خروجی می‌تونه طبق اون متغیر باشه. برای مثال اگر شما سفارش آزمون آنلاین داشته‌باشید، فایل به صورت لینک امتحان و پی دی اف اون براتون ارسال خواهد شد. 

تایپ سوالات امتحانی
hdyhydr وب‌سایت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *